6 produktów
Wybierz auto
Producenci
0338701713280
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
339,84
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
339,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8200
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
296,11
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
296,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8331
Napięcie [v]: 12
Dla numeru oe: 7e0 963 417 b
Rozwiń więcej danych
435,65
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
435,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.22
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
169,83
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
169,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8291
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
385,24
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
385,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 3
286,78
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
286,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochody VW MULTIVAN VI wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu VW MULTIVAN VI bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach VW MULTIVAN VI wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu VW MULTIVAN VI przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.