6 produktów
Wybierz auto
03540392020073
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie znamionowe: 12
233,95
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
233,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8220
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
190,65
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
190,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV22SKV005
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.48
Rozwiń więcej danych
181,51
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
181,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.41
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
325,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
325,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR370020
Tryb pracy: Elektryczny
202,62
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
202,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706740000
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
277,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
277,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochody VW POLO IV wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu VW POLO IV bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach VW POLO IV wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu VW POLO IV przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.