8 produktów
Wybierz auto
SKV22SKV014
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.43
Rozwiń więcej danych
188,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
188,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.32
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
534,29
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
534,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8210
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
282,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
282,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8263
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
323,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
323,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV22SKV028
Tryb pracy: Elektryczny
160,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
160,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV22SKV013
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.41
Rozwiń więcej danych
195,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
195,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0435AP8261
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
285,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
285,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338702074910
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
418,04
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
418,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochody VW POLO V wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu VW POLO V bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach VW POLO V wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu VW POLO V przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.