6 produktów
Wybierz auto
PIE710101010
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
460,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
460,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCPZAU021
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
114,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8237
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
513,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
513,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8282
Napięcie [v]: 12
Ograniczenia producenta: Bosch
Rozwiń więcej danych
291,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
291,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8344
Napięcie [v]: 12
Dla numeru oe: 5q0 965 561 e
Rozwiń więcej danych
430,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
430,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
0435AP8261
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
278,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
278,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochody VW TOURAN III wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu VW TOURAN III bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach VW TOURAN III wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu VW TOURAN III przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.