Powiadom mnie o dostępności

Bębny hamulcowe do CHEVROLET SPARK Spark I

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Średnica [mm]: 180

Wewnętrza wysokość bębna hamulcowego [mm]: 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

177,14

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

177,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 180

Maksymalna wielkość poslizgu bębna [mm]: 182

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,91

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

76,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 180

Maksymalna wielkość poslizgu bębna [mm]: 182

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

166,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

166,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET Spark I

Bęben hamulcowy w aucie CHEVROLET SPARK Spark I – ważny element układu hamowania

Bęben hamulcowy w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I to element o kluczowej roli dla skutecznego hamowania. Zewnętrzna powierzchnia szczęk hamulcowych jest dociskana do jego wewnętrznej powierzchni poprzez rozpieranie za pomocą tłoczka hamulcowego, co pozwala na zatrzymanie samochodu. Układy hamulcowe stosujące takie rozwiązanie charakteryzują się bardzo dobrą efektywnością hamowania ze względu na ogromną siłę nacisku okładzin na bęben.

Jak zbudowany jest bęben hamulcowy w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I?

Bęben hamulcowy w aucie CHEVROLET SPARK Spark I to element instalowany na osi pojazdu. Podczas jazdy obraca się on razem z kołem. Szczęki znajdują się wewnątrz tego elementu i są przytwierdzone do nieruchomej tarczy koła. Ich okładziny muszą znajdować się blisko powierzchni roboczej bębna. Ważnym elementem w takim układzie hamulcowym jest również sprężyna, która odpowiada za odciąganie tłoczka wraz ze szczękami, gdy kierowca zdejmie nogę z pedału hamulca.

CHEVROLET SPARK Spark I – co zrobić w przypadku zużycia bębna hamulcowego?

Bębny hamulcowe w aucie CHEVROLET SPARK Spark I ulegają zużyciu. Szczególnie niebezpieczna jest dla nich korozja, często prowadząca do nieprawidłowego działania tłoczka hamulca objawiającego, który nie będzie w stanie wrócić do swojego pierwotnego położenia. Skutkuje to przegrzewaniem się hamulców. Zużyty bęben hamulcowy w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I to poważny problem, który może powodować spore zagrożenie w trakcie jazdy. W takiej sytuacji należy niezwłocznie udać się do warsztatu samochodowego lub zamontować nowy element.