4 produkty
Wybierz auto
MEY7155230042
Strona zabudowy: Oś tylna
Śr. zewn. bębna ham. [mm]: 271
Rozwiń więcej danych
147,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWDB4574
Wymiar gwintu: 13,6
Śr. zewn. bębna ham. [mm]: 271
Rozwiń więcej danych
219,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
219,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX193716
Średnica bębna hamulcowego: 228.2
Śr. zewn. bębna ham. [mm]: 271
Rozwiń więcej danych
104,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL8DT355303191
Ciężar [kg]: 6.3
Średnica bębna hamulcowego: 228,2
Rozwiń więcej danych
231,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
231,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Bęben hamulcowy w samochodzie FORD TOURNEO COURIER to element o kluczowej roli dla skutecznego hamowania. Zewnętrzna powierzchnia szczęk hamulcowych jest dociskana do jego wewnętrznej powierzchni poprzez rozpieranie za pomocą tłoczka hamulcowego, co pozwala na zatrzymanie samochodu. Układy hamulcowe stosujące takie rozwiązanie charakteryzują się bardzo dobrą efektywnością hamowania ze względu na ogromną siłę nacisku okładzin na bęben.
Bęben hamulcowy w aucie FORD TOURNEO COURIER to element instalowany na osi pojazdu. Podczas jazdy obraca się on razem z kołem. Szczęki znajdują się wewnątrz tego elementu i są przytwierdzone do nieruchomej tarczy koła. Ich okładziny muszą znajdować się blisko powierzchni roboczej bębna. Ważnym elementem w takim układzie hamulcowym jest również sprężyna, która odpowiada za odciąganie tłoczka wraz ze szczękami, gdy kierowca zdejmie nogę z pedału hamulca.
Bębny hamulcowe w aucie FORD TOURNEO COURIER ulegają zużyciu. Szczególnie niebezpieczna jest dla nich korozja, często prowadząca do nieprawidłowego działania tłoczka hamulca objawiającego, który nie będzie w stanie wrócić do swojego pierwotnego położenia. Skutkuje to przegrzewaniem się hamulców. Zużyty bęben hamulcowy w samochodzie FORD TOURNEO COURIER to poważny problem, który może powodować spore zagrożenie w trakcie jazdy. W takiej sytuacji należy niezwłocznie udać się do warsztatu samochodowego lub zamontować nowy element.