6 produktów
Wybierz auto
ABS3427S
Felga, ilość otworów: 6
Wysokość [mm]: 91.5
Rozwiń więcej danych
207,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
207,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
036394035300
Ciężar [kg]: 9.9
Średnica bębna hamulcowego: 295,0
Rozwiń więcej danych
297,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
297,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG3963500400
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 295
Rozwiń więcej danych
274,18
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
274,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429DB4423
Śr. zewn. bębna ham. [mm]: 335
Maksymalna wielkość poslizgu bębna [mm]: 297
Rozwiń więcej danych
233,44
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
233,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986477232
Średnica bębna hamulcowego: 295
Śr. zewn. bębna ham. [mm]: 342.5
Rozwiń więcej danych
309,40
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
309,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC44711
Felga, ilość otworów: 6
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
220,21
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
220,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Bęben hamulcowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II to element o kluczowej roli dla skutecznego hamowania. Zewnętrzna powierzchnia szczęk hamulcowych jest dociskana do jego wewnętrznej powierzchni poprzez rozpieranie za pomocą tłoczka hamulcowego, co pozwala na zatrzymanie samochodu. Układy hamulcowe stosujące takie rozwiązanie charakteryzują się bardzo dobrą efektywnością hamowania ze względu na ogromną siłę nacisku okładzin na bęben.
Bęben hamulcowy w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT II to element instalowany na osi pojazdu. Podczas jazdy obraca się on razem z kołem. Szczęki znajdują się wewnątrz tego elementu i są przytwierdzone do nieruchomej tarczy koła. Ich okładziny muszą znajdować się blisko powierzchni roboczej bębna. Ważnym elementem w takim układzie hamulcowym jest również sprężyna, która odpowiada za odciąganie tłoczka wraz ze szczękami, gdy kierowca zdejmie nogę z pedału hamulca.
Bębny hamulcowe w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT II ulegają zużyciu. Szczególnie niebezpieczna jest dla nich korozja, często prowadząca do nieprawidłowego działania tłoczka hamulca objawiającego, który nie będzie w stanie wrócić do swojego pierwotnego położenia. Skutkuje to przegrzewaniem się hamulców. Zużyty bęben hamulcowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II to poważny problem, który może powodować spore zagrożenie w trakcie jazdy. W takiej sytuacji należy niezwłocznie udać się do warsztatu samochodowego lub zamontować nowy element.