4 produkty
Wybierz auto
BRM14709610
Średnica bębna hamulcowego: 254
Maksymalna wielkość poslizgu bębna [mm]: 256
Rozwiń więcej danych
198,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
198,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS2440S
Felga, ilość otworów: 6
Wysokość [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
122,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
122,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV56500C
Strona zabudowy: Oś tylna
Wewnętrza wysokość bębna hamulcowego [mm]: 56.5
Rozwiń więcej danych
187,75
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
187,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC44704
Felga, ilość otworów: 6
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
164,23
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
164,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Bęben hamulcowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I to element o kluczowej roli dla skutecznego hamowania. Zewnętrzna powierzchnia szczęk hamulcowych jest dociskana do jego wewnętrznej powierzchni poprzez rozpieranie za pomocą tłoczka hamulcowego, co pozwala na zatrzymanie samochodu. Układy hamulcowe stosujące takie rozwiązanie charakteryzują się bardzo dobrą efektywnością hamowania ze względu na ogromną siłę nacisku okładzin na bęben.
Bęben hamulcowy w aucie MITSUBISHI PAJERO I to element instalowany na osi pojazdu. Podczas jazdy obraca się on razem z kołem. Szczęki znajdują się wewnątrz tego elementu i są przytwierdzone do nieruchomej tarczy koła. Ich okładziny muszą znajdować się blisko powierzchni roboczej bębna. Ważnym elementem w takim układzie hamulcowym jest również sprężyna, która odpowiada za odciąganie tłoczka wraz ze szczękami, gdy kierowca zdejmie nogę z pedału hamulca.
Bębny hamulcowe w aucie MITSUBISHI PAJERO I ulegają zużyciu. Szczególnie niebezpieczna jest dla nich korozja, często prowadząca do nieprawidłowego działania tłoczka hamulca objawiającego, który nie będzie w stanie wrócić do swojego pierwotnego położenia. Skutkuje to przegrzewaniem się hamulców. Zużyty bęben hamulcowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I to poważny problem, który może powodować spore zagrożenie w trakcie jazdy. W takiej sytuacji należy niezwłocznie udać się do warsztatu samochodowego lub zamontować nowy element.