Powiadom mnie o dostępności

Bębny hamulcowe do RENAULT CLIO III

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 0429DB4363MR

Bęben hamulcowy TRW DB4363MR

średnica bębna hamulcowego: 203,3, śr. zewn. bębna ham. [mm]: 213, Maksymalna wielkość poslizg...
292,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Wysokość [mm]: 76, Ciężar [kg]: 5.84, śr. zewn. bębna ham. [mm]: 2...
212,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0429DB4363B

Bęben hamulcowy TRW DB4363B

średnica bębna hamulcowego: 203,3, śr. zewn. bębna ham. [mm]: 213, Maksymalna wielkość poslizg...
266,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 203.3, Wewnętrza wysokość bębna hamulcowego [mm]: 50.5, Wys. całk. bębna ham. ...
177,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica bębna hamulcowego: 203,3, śr. zewn. bębna ham. [mm]: 237, Wewnętrza wysokość bębna ...
213,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica bębna hamulcowego: 203,3, śr. zewn. bębna ham. [mm]: 237, Wewnętrza wysokość bębna ...
387,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 6.2, średnica bębna hamulcowego: 203, śr. zewn. bębna ham. [mm]: 237, Maksymalna ...
174,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 203.3, Maksymalna wielkość poslizgu bębna [mm]: 204.4, Wewnętrza wysokość bęb...
173,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 6.2, średnica bębna hamulcowego: 203,3, śr. zewn. bębna ham. [mm]: 237, Maksymaln...
329,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Wysokość [mm]: 76, Ciężar [kg]: 6.22, śr. zewn. bębna ham. [mm]: 2...
269,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 203.3, Typ układu hamulcowego: Bęben hamulcowy z łożyskiem, Maksymalna wielkoś�...
259,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica bębna hamulcowego: 203,3, Maksymalna wielkość poslizgu bębna [mm]: 204.45, Wewnętrza ...
193,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Oznaczenie kontrolne: ECE R90, Wymiar gwintu: M12x1,5, śr. zewn. bębna ham. [mm]: 237, Maksymalna ...
111,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica bębna hamulcowego: 203,3, Wymiar gwintu: M12x1,5, śr. zewn. bębna ham. [mm]: 237, Maksy...
164,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Bęben hamulcowy w aucie RENAULT CLIO III – ważny element układu hamowania

Bęben hamulcowy w samochodzie RENAULT CLIO III to element o kluczowej roli dla skutecznego hamowania. Zewnętrzna powierzchnia szczęk hamulcowych jest dociskana do jego wewnętrznej powierzchni poprzez rozpieranie za pomocą tłoczka hamulcowego, co pozwala na zatrzymanie samochodu. Układy hamulcowe stosujące takie rozwiązanie charakteryzują się bardzo dobrą efektywnością hamowania ze względu na ogromną siłę nacisku okładzin na bęben.

Jak zbudowany jest bęben hamulcowy w samochodzie RENAULT CLIO III?

Bęben hamulcowy w aucie RENAULT CLIO III to element instalowany na osi pojazdu. Podczas jazdy obraca się on razem z kołem. Szczęki znajdują się wewnątrz tego elementu i są przytwierdzone do nieruchomej tarczy koła. Ich okładziny muszą znajdować się blisko powierzchni roboczej bębna. Ważnym elementem w takim układzie hamulcowym jest również sprężyna, która odpowiada za odciąganie tłoczka wraz ze szczękami, gdy kierowca zdejmie nogę z pedału hamulca.

RENAULT CLIO III – co zrobić w przypadku zużycia bębna hamulcowego?

Bębny hamulcowe w aucie RENAULT CLIO III ulegają zużyciu. Szczególnie niebezpieczna jest dla nich korozja, często prowadząca do nieprawidłowego działania tłoczka hamulca objawiającego, który nie będzie w stanie wrócić do swojego pierwotnego położenia. Skutkuje to przegrzewaniem się hamulców. Zużyty bęben hamulcowy w samochodzie RENAULT CLIO III to poważny problem, który może powodować spore zagrożenie w trakcie jazdy. W takiej sytuacji należy niezwłocznie udać się do warsztatu samochodowego lub zamontować nowy element.