Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
Otwór o śr [mm]: 20.64
Rozwiń więcej danych
42,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
42,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.345
62,11
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
62,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zabudowy [mm]: 30
Otwór - śr. 1 [mm]: 20.5
42,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
42,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.6
Ciężar [kg]: 0.4
Rozwiń więcej danych
78,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
78,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.37
Rozwiń więcej danych
45,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
45,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 20.64
73,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
73,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Cylinderki hamulcowe są spotykane w hamulcach bębnowych. Są one obecne w niektórych modelach samochodów, takich jak MITSUBISHI PAJERO PININ. Utrzymanie tego elementu w odpowiednim stanie i szybka wymiana w razie problemów pozwala zachować sprawność hamowania, co przekłada się na bezpieczeństwo kierowcy, pasażerów i innych uczestników ruchu. To jedna z podstawowych części hamulca bębnowego – diagnostyka całego układu rozpoczyna się właśnie od sprawdzenia cylinderków. Ich podstawowym zadaniem jest docisk szczęk do bębna.
Układ hamulcowy jest nieustannie wykorzystywany w trakcie jazdy, co przekłada się na stosunkowo szybkie pojawianie się usterek związanych z eksploatacją. Często to właśnie cylinderek jest pierwszym elementem, który wykazuje problemy. Objawy uszkodzenia tego komponentu to wszelkie trudności w korzystaniu z hamulców, na przykład szurający dźwięk podczas hamowania czy brak wystarczającej mocy do zatrzymania pojazdu.
Wydatki zarówno na cylinderki hamulcowe do samochodu MITSUBISHI PAJERO PININ, jak i samą wymianę przeważnie nie przekraczają łącznie 200-300 zł. Warto jednak pamiętać, by reagować szybko, zanim dojdzie do dalszych, bardziej kosztownych uszkodzeń.