11 produktów
Wybierz auto
0429BDA675
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 11
90,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
90,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11023008181
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
403,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
403,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYHZTFR036A
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Numer seryjny: Hzt-fr-036a
161,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
161,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 11
66,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
66,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTFR018A
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 11
79,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
79,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPFR014A
72,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
72,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTFR004A
69,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
69,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1128
Ograniczenia producenta: Trw
162,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
162,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11023007361
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
410,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
410,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0577CMZ3F
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.36
Rozwiń więcej danych
173,92
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
173,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11023006982
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
430,91
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
430,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie FORD FOCUS, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu FORD FOCUS jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie FORD FOCUS dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.