49 produktów
Wybierz auto
0429BDA675
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 11
90,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11023009341
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
177,83
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
177,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11023008181
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
403,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
403,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
GHAGH442566
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
82,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
82,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTFR000A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 0.6
72,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTFR001A
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar brutto [kg]: 0.6
72,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH442591
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
108,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
108,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPFR014A
72,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTFR004A
69,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTFR008A
87,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH442590
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
93,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
93,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH462511
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
84,41
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
84,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH462512
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
64,60
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
64,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTFR036A
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Numer seryjny: Hzt-fr-036a
161,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
161,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPFR002A
85,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
85,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTFR020A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Rodzaj osi: Double wheel axle
Rozwiń więcej danych
93,50
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
93,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTFR021A
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar brutto [kg]: 1.74
93,50
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
93,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTFR030A
113,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTFR031A
113,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPFR003A
85,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie FORD, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu FORD jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie FORD dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.