22 produktów
Wybierz auto
0429BDA989
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
125,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA990
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
125,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV650
70,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578301
91,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
72,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW037A
74,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ograniczenia producenta: Trw
Rozwiń więcej danych
81,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA463
Ograniczenia producenta: Trw
178,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH462519
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
75,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.07
75,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469960H
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona prawa, z prawej
Parzyste numery artykułów: Gh-469960v
82,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469960V
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-469960h
82,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.07
82,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW036A
74,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.07
74,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW053A
Ograniczenia producenta: Trw
78,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWBDA1231
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1230
227,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWBDA1230
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1231
217,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV620
68,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA414
Ograniczenia producenta: Trw
177,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1019
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1020
214,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
214,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1020
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1019
204,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
204,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
83,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie SEAT ALHAMBRA, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu SEAT ALHAMBRA jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie SEAT ALHAMBRA dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.