21 produktów
Wybierz auto
0429BDA581
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
90,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
90,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
61,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
61,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW092A
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 16
78,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
78,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA975
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
147,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
147,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05502377CTIGF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.605
221,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
221,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV553
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
73,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
73,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA687
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
165,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
165,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
73,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
73,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,98
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
81,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV700
90,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
90,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPVW022A
System hamulcowy: Ate
130,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
130,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
82,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
82,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151740601
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
77,36
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
77,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA686
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
143,20
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
143,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11023001311
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
340,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
340,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYHZTVW091A
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
69,50
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
69,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578301
90,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
90,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV554
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
73,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
73,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151740501
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
67,41
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
67,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469953
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
68,45
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
68,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie SEAT LEON II, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu SEAT LEON II jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie SEAT LEON II dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.