18 produktów
Wybierz auto
05502377CTIGF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.605
217,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH449962
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
System hamulcowy: Ate
Rozwiń więcej danych
112,17
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
112,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578301
91,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469955H
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona prawa, z prawej
Parzyste numery artykułów: Gh-469955v
77,20
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
77,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW001A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
78,06
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
78,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469955V
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-469955h
77,20
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
77,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
74,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2377C162RRH
Strona zabudowy: Oś tylna, z prawej
Ciężar [kg]: 1.315
Rozwiń więcej danych
187,90
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
187,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW000A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
71,51
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
71,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV553
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
63,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1070
Ograniczenia producenta: Trw
171,53
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
171,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW092A
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 16
79,14
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
79,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151740601
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
76,55
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
76,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV554
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
67,81
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
67,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11023001311
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
336,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
336,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429BDA686
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
146,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPVW022A
System hamulcowy: Ate
86,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ograniczenia producenta: Ate
99,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie SKODA YETI, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu SKODA YETI jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie SKODA YETI dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.