Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Jarzma zacisku hamulcowego do VW GOLF II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Mocowanie zacisku hamulcowego MAXGEAR 82-3001

Darmowa dostawa od 49 zł

Mocowanie zacisku hamulcowego MAXGEAR 82-3001

0510823001

Ograniczenia producenta: Trw

Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

73,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Mocowanie zacisku hamulcowego MAXGEAR 82-3002

Darmowa dostawa od 49 zł

Mocowanie zacisku hamulcowego MAXGEAR 82-3002

0510823002

Ograniczenia producenta: Trw

Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

73,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Mocowanie zacisku hamulcowego TRW BDA436

Darmowa dostawa od 49 zł

Mocowanie zacisku hamulcowego TRW BDA436

0429BDA436

Ograniczenia producenta: Trw

Kolor: Czarny

141,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

141,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Mocowanie zacisku hamulcowego TRW BDA267

Darmowa dostawa od 49 zł

Mocowanie zacisku hamulcowego TRW BDA267

0429BDA267

Ograniczenia producenta: Trw

Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

134,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

134,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Mocowanie zacisku hamulcowego GH GH-464712

Darmowa dostawa od 49 zł

Mocowanie zacisku hamulcowego GH GH-464712

GHAGH464712

Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej

70,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

70,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Mocowanie zacisku hamulcowego ESEN SKV 50SKV640

Darmowa dostawa od 49 zł

Mocowanie zacisku hamulcowego ESEN SKV 50SKV640

SKV50SKV640

68,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Mocowanie zacisku hamulcowego NTY HZT-VW-056A

Darmowa dostawa od 49 zł

Mocowanie zacisku hamulcowego NTY HZT-VW-056A

NTYHZTVW056A

Ograniczenia producenta: Trw

Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

72,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF II

Jarzmo zacisku w samochodzie VW GOLF II

W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie VW GOLF II, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.

VW GOLF II – objawy zużycia jarzma zacisku hamulcowego

W większości egzemplarzy samochodu VW GOLF II jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.

Kiedy wymienić jarzmo zacisku w samochodzie VW GOLF II?

Jeżeli w samochodzie VW GOLF II dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.