33 produktów
Wybierz auto
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
62,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
62,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA581
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
92,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
92,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05502377CTIGF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.605
217,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
217,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH449962
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
System hamulcowy: Ate
Rozwiń więcej danych
112,17
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
112,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578301
91,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
91,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
74,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
74,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469955H
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona prawa, z prawej
Parzyste numery artykułów: Gh-469955v
77,20
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
77,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,53
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
83,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,53
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
83,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW001A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
78,06
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
78,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW000A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
71,51
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
71,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151577901
Strona zabudowy: Z prawej
74,78
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
74,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578001
Strona zabudowy: Z lewej
74,11
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
74,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW073A
Ograniczenia producenta: Trw
66,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
66,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV554
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
67,81
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
67,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV700
59,92
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
59,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA690
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
238,66
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
238,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA975
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
151,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
151,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV553
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
63,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
63,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469953
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
60,12
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
60,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie VW GOLF V, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu VW GOLF V jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie VW GOLF V dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.