26 produktów
Wybierz auto
05502377CTIGF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.605
217,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
217,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH449962
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
System hamulcowy: Ate
Rozwiń więcej danych
112,17
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
112,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578301
91,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
91,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
74,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
74,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,53
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
83,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,53
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
83,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW092A
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 16
78,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
78,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151720601
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
73,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
73,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA686
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
146,11
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
146,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV553
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
63,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
63,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV554
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
66,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
66,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPVW022A
System hamulcowy: Ate
106,61
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
106,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW072A
Ograniczenia producenta: Trw
79,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
79,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW073A
Ograniczenia producenta: Trw
79,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
79,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ograniczenia producenta: Ate
99,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
99,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578001
Strona zabudowy: Z lewej
74,11
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
74,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPAU009A
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 312
Rozwiń więcej danych
100,91
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
100,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11023001311
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
330,06
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
330,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYHZPAU008A
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 312
Rozwiń więcej danych
100,91
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
100,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
83,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
83,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie VW TOURAN, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu VW TOURAN jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie VW TOURAN dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.