42 produktów
Wybierz auto
Ilość: 5
27,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510270512
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
25,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
21,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501236007
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
24,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.056
System hamulcowy: Teves
Rozwiń więcej danych
79,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Do tłoka o śr. [mm]: 57
44,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez sworznia
34,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
34,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
23,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429ST1111
30,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
30,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501257905
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
69,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P364803
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
29,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 57
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
46,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 36
Ilość na oś: 2
21,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
21,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185167K
Średnica [mm]: 57
Wysokość [mm]: 55
Rozwiń więcej danych
39,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 36
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
36,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 57
Ilość na oś: 2
23,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185381K
Średnica [mm]: 57
Wysokość [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
43,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501257012
Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
40,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
16,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
18,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie FIAT ULYSSE I muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu FIAT ULYSSE I.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie FIAT ULYSSE I polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.