52 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
72,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Bosch
44,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D42499C
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
66,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185149K
Średnica [mm]: 48
Wysokość [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
33,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
20,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
73,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
92,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
92,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
138,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FRKK545404L
Typ modelu: Left thread
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
97,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FRKK545404R
Typ modelu: Right thread
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
92,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
19,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
113,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ modelu: Left thread
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
122,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
122,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ modelu: Right thread
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
123,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
123,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
118,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
17,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2176TTGR
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.504
Rozwiń więcej danych
91,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
91,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Bosch
Długość trzpienia [mm]: 82.2
31,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
119,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie FORD TRANSIT VII muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu FORD TRANSIT VII.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie FORD TRANSIT VII polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.