17 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
73,75
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
73,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
52,16
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
52,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185264K
Średnica [mm]: 34
Wysokość [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
35,89
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
35,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
26,13
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
26,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185265K
Średnica [mm]: 57
Wysokość [mm]: 49.1
Rozwiń więcej danych
41,02
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
41,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
27,41
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
27,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
58,49
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
58,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 57
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
43,03
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
43,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
74,92
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
74,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
26,13
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
26,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
18,19
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
18,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
79,56
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
79,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
54,70
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
54,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
30,06
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
30,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 45018t8mg00
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
42,58
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
42,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
16,11
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
16,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 34
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
47,98
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
47,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie HONDA HR-V II muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu HONDA HR-V II.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie HONDA HR-V II polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.