18 produktów
Wybierz auto
0494D42321C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
114,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
27,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FRKP405101
Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
27,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501243030
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
29,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 40
Wysokość [mm]: 51.38
Rozwiń więcej danych
26,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
71,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
54,82
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
54,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
104,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501243961
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
109,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FRK240954
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
46,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
17,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 43
Ilość na oś: 2
19,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
34,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P433104
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
29,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501240045
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
26,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D42459C
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
38,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
18,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
26,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie HONDA LEGEND IV muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu HONDA LEGEND IV.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie HONDA LEGEND IV polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.