18 produktów
Wybierz auto
Producenci
0501266901
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 66
Rozwiń więcej danych
75,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 66
Rozwiń więcej danych
23,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501248044
Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
23,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 66
Rozwiń więcej danych
59,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P665201
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 66
Rozwiń więcej danych
48,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 66
Ilość na oś: 2
15,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
Średnica 1 [mm]: 66
42,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 66
Rozwiń więcej danych
103,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
68,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185410K
Średnica [mm]: 66
Wysokość [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
55,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
91,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 66
Rozwiń więcej danych
88,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501248982
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
78,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501248088
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
27,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 66
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
62,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
18,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P484703
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
49,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501265001
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 66
Rozwiń więcej danych
61,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie JEEP WRANGLER II muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu JEEP WRANGLER II.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie JEEP WRANGLER II polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.