46 produktów
Wybierz auto
FES0475V45F
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
33,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
27,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
44,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D41781C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
88,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D41577C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
105,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
89,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
89,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P434801
Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
44,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
111,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
16,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
19,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
66,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT401437
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
55,80
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
55,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT401891
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
94,69
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
94,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501243904
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
47,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
32,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 68
Wysokość [mm]: 65.1
Rozwiń więcej danych
70,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0475V45R
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.017
Rozwiń więcej danych
26,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0476V45R
Ciężar [kg]: 0.285
34,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
34,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT401631
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
130,00
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
130,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.