46 produktów
Wybierz auto
FES0475V45F
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
34,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
34,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
27,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D41577C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
102,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D41781C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
81,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
44,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0476CU20F
Ciężar [kg]: 0.305
39,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 43
Wysokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
43,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
43,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez sworznia
29,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
29,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
86,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
86,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
119,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
19,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
16,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501243008
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
27,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
22,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
16,68
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
16,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 43
29,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
34,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
103,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
98,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
98,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501243001
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
33,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.