4 produkty
Wybierz auto
Średnica [mm]: 43
Wysokość [mm]: 47.8
30,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
30,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1276NFF
Ciężar [kg]: 0.368
49,93
zł/szt.
Kraków: pt. 31.01
U ciebie: pt. 31.01
49,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0275L31F
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.049
Rozwiń więcej danych
36,43
zł/szt.
Kraków: pt. 31.01
U ciebie: pt. 31.01
36,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0276N15R
Średnica [mm]: 33.9
Ciężar [kg]: 0.21
74,91
zł/szt.
Kraków: pt. 31.01
U ciebie: pt. 31.01
74,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie NISSAN SENTRA V muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu NISSAN SENTRA V.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie NISSAN SENTRA V polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.