29 produktów
Wybierz auto
31,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
31,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
84,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
84,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.44
40,33
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
40,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.165
28,50
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
28,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 43
Ilość na oś: 2
66,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
66,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
24,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
24,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
43,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
43,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 35
Wysokość [mm]: 28.6
23,35
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
23,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 60
40,74
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
40,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
79,65
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
79,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
45,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
45,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
59,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
59,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
24,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
24,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 60
40,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
40,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 36
System hamulcowy: Ate
61,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
61,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
87,70
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
87,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
34,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
34,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 43
Wysokość [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
28,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
28,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
21,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
171,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
171,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie TOYOTA HILUX VI muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu TOYOTA HILUX VI.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie TOYOTA HILUX VI polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.