15 produktów
Wybierz auto
LPR9941
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
149,96
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 06.05
U ciebie: wt. 06.05
149,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381R61009
Materiał: Żeliwo
Zdjęcie producenta: 1
191,20
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
191,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMD30909
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
153,46
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
153,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180015
Strona zabudowy: Oś tylna
199,68
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
199,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9963
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
186,48
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 06.05
U ciebie: wt. 06.05
186,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9962
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
189,92
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 06.05
U ciebie: wt. 06.05
189,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMD30923
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
198,18
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
198,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMD30924
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
198,18
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
198,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMD30925
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
194,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
194,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180035
Strona zabudowy: Oś tylna
215,71
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 06.05
U ciebie: wt. 06.05
215,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS64074
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.79
Rozwiń więcej danych
270,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
270,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396LV80012
180,37
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
180,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9961
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
189,92
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 06.05
U ciebie: wt. 06.05
189,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMR61013
Materiał: Żeliwo
System hamulcowy: Ate
Rozwiń więcej danych
187,23
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
187,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986482040
System hamulcowy: Hydrauliczny
Zależny od obciążenia: 1
356,95
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
356,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Korektor siły hamowania to rozwiązanie stosowane w samochodach starszych rocznikowo, którego funkcją jest dostosowywanie pracy hamulców do poziomu obciążenia tylnej osi. Jeżeli zastanawiasz się, czy samochód CITROËN XSARA posiada korektor siły hamowania, sprawdź przede wszystkim, czy na jego wyposażeniu znajduje się układ ABS. Po wprowadzeniu ABS, a więc systemu zapobiegającego blokowaniu się kół samochodu podczas hamowania, wykorzystanie korektora siły hamowania przestało być potrzebne. Obecność lub brak ABS w pojeździe można zweryfikować w instrukcji obsługi pojazdu, po numerze VIN lub na tabliczce znamionowej pojazdu.
W większości aut przód samochodu ma wyższą masę niż tylna część, stąd siła hamowania kół przednich musi być wyższa. Prowadzi to jednak do blokowania tylnych kół, co jest zjawiskiem niepożądanym i niebezpiecznym. Właśnie temu zjawisku zapobiega korektor siły hamowania. Zapewnia on odpowiedni rozkład sił hamowania pomiędzy przodem a tyłem pojazdu. Jeżeli np. przewozimy ciężki ładunek w bagażniku samochodu CITROËN XSARA, korektor zwiększy siłę hamowania tylnej osi.
Zbadanie poprawności pracy korektora siły hamowania jest trudne podczas standardowej eksploatacji auta. Jeżeli jednak zauważymy, że CITROËN XSARA podczas silnego hamowania zarzuca tyłem, możemy podejrzewać awarię właśnie tego elementu. Sprawdzenie poprawności działania korektora siły hamowania polega na pomiarze ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu i porównanie ich z wartościami zalecanymi przez producenta samochodu. W przypadku dużych rozbieżności konieczna będzie wymiana korektora na nowy.