16 produktów
Wybierz auto
ABSK10225
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.8
Rozwiń więcej danych
54,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
54,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV2430051
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość [mm]: 2833
Rozwiń więcej danych
52,95
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
52,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24372705072
Długość [mm]: 521
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
71,89
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
71,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LINEX140127
Strona zabudowy: Z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 2018/306
33,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
33,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0411902357
Długość 1/długość 2 [mm]: 523/305
38,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
38,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0566125110
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 2016/305
48,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
48,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
056612519
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 523/305
44,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
44,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPRC0215B
Długość 1/długość 2 [mm]: 540/330
Typ układu hamulcowego: Tarcza / bęben
Rozwiń więcej danych
40,36
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
40,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPRC0218B
Długość 1/długość 2 [mm]: 540/340
Typ układu hamulcowego: Tarcza / bęben
Rozwiń więcej danych
29,87
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
29,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV26SKV314
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Ciężar [kg]: 0.26
32,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
32,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK10117
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Ciężar [kg]: 0.17
Rozwiń więcej danych
34,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
34,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LINEX140128
Strona zabudowy: Z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 525/305
31,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
31,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK10108
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Ciężar [kg]: 0.26
Rozwiń więcej danych
31,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
31,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LINEX140129
Strona zabudowy: Z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 2015/305
34,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
34,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK10097
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
32,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
32,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LINEX140104
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość 1/długość 2 [mm]: 2833/1155/1155
52,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
52,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu FIAT UNO zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie FIAT UNO w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie FIAT UNO linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.