15 produktów
Wybierz auto
ATE24372706362
Długość [mm]: 2823
Dostępne mapp-code: 1
105,06
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
105,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LINEX150160
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość 1/długość 2 [mm]: 2825/972/972/231
86,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
86,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK10875
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 1.18
Rozwiń więcej danych
77,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
77,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24372706372
Długość [mm]: 2730
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
109,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
109,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510320075
Długość 1/długość 2 [mm]: 2823/2x972
69,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
69,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04119025104
Długość 1/długość 2 [mm]: 2823/2x972
82,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
82,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04119025105
Długość 1/długość 2 [mm]: 2730/2x940+231
94,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
94,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK10895
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 1.16
Rozwiń więcej danych
84,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
84,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV25SKV976
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 1.26
75,29
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
75,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429GCH1942
Długość 1/długość 2 [mm]: 2830/975/975/235
Typ układu hamulcowego: Hamulce bębnowe
Rozwiń więcej danych
99,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
99,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPRC0298B
Długość 1/długość 2 [mm]: 2825/980x2+235
Typ układu hamulcowego: Tarcza / bęben
Rozwiń więcej danych
80,16
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
80,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWGCH1943
Długość 1/długość 2 [mm]: 2730/940/940/235
Typ układu hamulcowego: Hamulce bębnowe
Rozwiń więcej danych
85,85
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
85,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, z tyłu po prawej
Długość [mm]: 2900
Rozwiń więcej danych
87,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
87,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, z tyłu po prawej
Długość [mm]: 2860
Rozwiń więcej danych
78,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
78,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LINEX150159
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość 1/długość 2 [mm]: 2730/940/940/231
86,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
86,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu FORD TRANSIT IV zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie FORD TRANSIT IV w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie FORD TRANSIT IV linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.