289 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
68,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
68,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
65,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
65,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
61,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
61,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1736/1510
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
71,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
71,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
64,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
64,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
61,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
61,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1736/1510 mm
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
61,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
61,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1630/1435 mm
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
61,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
61,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1619/1432
90,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
90,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
61,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
61,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
61,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
61,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1769
Długość 1 [mm]: 1565
155,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
155,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1766
Długość 1 [mm]: 1565
125,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
125,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.8
Rozwiń więcej danych
117,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
117,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
65,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
65,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
65,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
65,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1721/1421 mm
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
61,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
61,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Ciężar [kg]: 1
Rozwiń więcej danych
149,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
149,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,27
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
78,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,69
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
81,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu HONDA zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie HONDA w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie HONDA linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.