14 produktów
Wybierz auto
ABSK18963
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej, z prawej
Ciężar [kg]: 1.53
Rozwiń więcej danych
199,79
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
199,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF921MA008
Długość 1/długość 2 [mm]: 1888/1628
90,27
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
90,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF921MA009
Długość 1/długość 2 [mm]: 1888/1632
95,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
95,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0566170690
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej, z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 910/1770+ 1840/1702
168,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
168,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403814050194
Długość 1/długość 2 [mm]: 1840/1702, 1910/1770
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
199,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
199,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Rozwiń więcej danych
115,76
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
115,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987482855
Długość [mm]: 1888
Długość 1 [mm]: 1632
111,36
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
111,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987482856
Długość [mm]: 348
48,94
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
48,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24372718342
Długość [mm]: 348
Zdjęcie producenta: 1
55,84
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
55,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWGCH950
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Sekcja: Częsć przednia
Rozwiń więcej danych
38,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
38,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF92170690
Długość 1/długość 2 [mm]: 910/1770+ 1840/1702
164,32
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
164,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987482854
Długość [mm]: 1888
Długość 1 [mm]: 1628
116,01
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
116,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24372718322
Długość [mm]: 1888
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
126,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
126,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24372718332
Długość [mm]: 1888
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
126,44
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 02.05
126,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu MAZDA 3 III zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie MAZDA 3 III w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie MAZDA 3 III linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.