17 produktów
Wybierz auto
TRWGCH950
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Sekcja: Częsć przednia
Rozwiń więcej danych
38,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF921MA007
Długość 1/długość 2 [mm]: 1940/1688
83,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET1MA006
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1940/1685
Rozwiń więcej danych
147,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
147,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET1MA007
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1940/1688
Rozwiń więcej danych
147,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
147,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
55,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
55,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI8140501127
Wymagana ilość: 1
102,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI8140501128
Wymagana ilość: 1
111,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK10044
Ciężar [kg]: 0.3
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Rozwiń więcej danych
117,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK10049
Ciężar [kg]: 0.3
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Rozwiń więcej danych
105,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987482853
Długość [mm]: 1940
Długość 1 [mm]: 1688
135,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987482856
Długość [mm]: 348
48,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24372718342
Długość [mm]: 348
Zdjęcie producenta: 1
55,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24372718362
Długość [mm]: 1940
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
143,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24372718372
Długość [mm]: 1940
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
139,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987482852
Długość [mm]: 1940
Długość 1 [mm]: 1685
129,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF1MA007
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1940/1688
89,68
zł/szt.
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
89,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu MAZDA 6 III zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie MAZDA 6 III w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie MAZDA 6 III linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.