18 produktów
Wybierz auto
Wymagana ilość: 1
39,15
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
39,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 348
Zdjęcie producenta: 1
57,36
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
57,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1940
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
148,92
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
148,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1940
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
145,59
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
145,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
56,39
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
56,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
56,39
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
56,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Sekcja: Częsć przednia
Rozwiń więcej danych
39,55
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
39,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1940/1688
86,09
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
86,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1940/1688
89,33
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
89,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1940
Długość 1 [mm]: 1688
123,01
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
123,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1940
Długość 1 [mm]: 1685
121,65
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
121,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
115,89
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
115,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 348
49,62
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
49,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
110,94
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
110,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Rozwiń więcej danych
120,37
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
120,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Rozwiń więcej danych
108,61
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
108,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1940/1685
Rozwiń więcej danych
148,87
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
148,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1940/1688
Rozwiń więcej danych
148,87
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
148,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu MAZDA 6 III zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie MAZDA 6 III w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie MAZDA 6 III linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.