17 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Długość [mm]: 1634
61,41
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
61,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.14
Rozwiń więcej danych
49,28
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
49,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Długość [mm]: 1476
61,41
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
61,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Długość [mm]: 1634
72,75
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
72,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Długość [mm]: 1476
72,75
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
72,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 244
51,73
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
51,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1833/1635
104,17
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
104,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 244
Typ układu hamulcowego: Tarcza / bęben
Rozwiń więcej danych
53,24
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
53,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Ciężar [kg]: 0.88
Rozwiń więcej danych
87,06
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
87,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Ciężar [kg]: 0.8
Rozwiń więcej danych
82,17
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
82,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Ciężar [kg]: 0.88
Rozwiń więcej danych
82,17
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
82,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Ciężar [kg]: 0.68
Rozwiń więcej danych
122,77
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
122,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.72
Rozwiń więcej danych
115,43
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
115,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Ciężar [kg]: 0.52
Rozwiń więcej danych
108,74
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
108,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.691
Rozwiń więcej danych
93,39
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
93,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Ciężar [kg]: 0.666
Rozwiń więcej danych
93,39
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
93,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
85,14
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
85,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.