Powiadom mnie o dostępności

Linki hamulca ręcznego do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 1672

Zdjęcie producenta: 1

149,10

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

149,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 2012

Zdjęcie producenta: 1

149,10

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

149,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: Mr407186

Strona zabudowy: Z tyłu po prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,61

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

54,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1755

Zdjęcie producenta: 1

149,10

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

149,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: Mr407185

Strona zabudowy: Z tyłu z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

48,44

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

48,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z tyłu z lewej

Ciężar [kg]: 0.62

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,34

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

105,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z tyłu po prawej

Ciężar [kg]: 0.722

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

116,10

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

116,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z tyłu po prawej

Ciężar [kg]: 0.64

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

103,61

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

103,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z tyłu z lewej

Ciężar [kg]: 0.711

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

112,74

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

112,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Linka hamulca ręcznego do samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – na co zwracać uwagę?

Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.

Objawy awarii linki hamulca ręcznego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).

Kiedy należy wymienić linkę hamulca ręcznego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.