9 produktów
Wybierz auto
ATE24372721182
Długość [mm]: 1672
Zdjęcie producenta: 1
149,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
149,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24372721212
Długość [mm]: 2012
Zdjęcie producenta: 1
149,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
149,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: Mr407186
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Rozwiń więcej danych
54,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
54,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24372721192
Długość [mm]: 1755
Zdjęcie producenta: 1
149,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
149,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: Mr407185
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Rozwiń więcej danych
48,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
48,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC446139
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Ciężar [kg]: 0.62
Rozwiń więcej danych
105,34
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
105,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC446142
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.722
Rozwiń więcej danych
116,10
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
116,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC446140
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.64
Rozwiń więcej danych
103,61
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
103,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC446141
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Ciężar [kg]: 0.711
Rozwiń więcej danych
112,74
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
112,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.