30 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
56,08
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
56,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Ciężar [kg]: 0.66
Rozwiń więcej danych
77,18
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
77,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Ciężar [kg]: 0.52
Rozwiń więcej danych
80,79
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
80,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Ciężar [kg]: 0.88
Rozwiń więcej danych
80,79
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
80,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
77,29
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
77,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
79,02
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
79,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Ciężar [kg]: 0.52
Rozwiń więcej danych
79,02
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
79,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
58,51
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
58,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,05
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
72,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
70,37
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
70,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
60,06
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
60,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
75,74
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
75,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,82
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
70,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
60,82
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
60,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
61,35
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
61,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
60,82
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
60,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
51,84
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
51,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,91
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
53,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
51,84
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
51,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,82
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
60,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO II zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie MITSUBISHI PAJERO II linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.