17 produktów
Wybierz auto
JAV131541R
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
78,27
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
78,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH13105539L
Strona zabudowy: Z tyłu
59,05
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
59,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV131541L
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
81,69
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
81,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI814042152
Wymagana ilość: 1
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
113,06
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
113,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI814042153
Wymagana ilość: 1
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
103,86
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
103,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: Mr407186
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Rozwiń więcej danych
55,16
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
55,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: Mr407185
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Rozwiń więcej danych
48,92
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
48,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
66,92
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
66,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK10213
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
99,80
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
99,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK10219
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
99,80
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
99,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC446141
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Ciężar [kg]: 0.711
Rozwiń więcej danych
116,97
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
116,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC446142
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.722
Rozwiń więcej danych
123,20
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
123,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC446139
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Ciężar [kg]: 0.62
Rozwiń więcej danych
107,58
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
107,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC446140
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.64
Rozwiń więcej danych
107,58
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
107,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH13105541L
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
65,94
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
65,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV131539L
Strona zabudowy: Z tyłu
69,86
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
69,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH13105541R
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
65,94
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
65,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO III zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie MITSUBISHI PAJERO III linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.