16 produktów
Wybierz auto
Producenci
ABSK12082
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Ciężar [kg]: 0.65
Rozwiń więcej danych
89,63
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
89,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK17635
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Ciężar [kg]: 1
Rozwiń więcej danych
101,47
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
101,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK12084
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Ciężar [kg]: 0.67
Rozwiń więcej danych
89,63
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
89,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Długość 1 [mm]: 1807
Rozwiń więcej danych
64,71
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
64,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM1190008
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
33,30
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
33,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI8140421123
Długość 1/długość 2 [mm]: 1632/1418
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
94,46
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
94,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0411903021
Długość 1/długość 2 [mm]: 1645/1430
87,57
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
87,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX320895
Długość 1/długość 2 [mm]: 1627/1415
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
65,34
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
65,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI8140421112
Długość 1/długość 2 [mm]: 1645/1430
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
98,95
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
98,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Długość 1 [mm]: 1780
Rozwiń więcej danych
64,74
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
64,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK9019107
Długość 1/długość 2 [mm]: 1807/1634
122,81
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
122,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI8140421130
Długość 1/długość 2 [mm]: 1807/1634
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
148,94
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
148,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM1190007
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
34,46
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
34,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK17636
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Ciężar [kg]: 1
Rozwiń więcej danych
101,47
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
101,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987482571
Długość [mm]: 1783
157,40
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
157,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF172296
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1632/1418
93,52
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
93,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu PEUGEOT 4008 zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie PEUGEOT 4008 w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie PEUGEOT 4008 linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.