13 produktów
Wybierz auto
Długość 1/długość 2 [mm]: 1636/1449
69,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1655/1469
77,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1630/1450
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Rozwiń więcej danych
111,71
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
111,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1636/1449
90,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Ciężar [kg]: 0.84
Rozwiń więcej danych
100,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1655/1469
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Rozwiń więcej danych
88,28
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
88,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1640/1450
72,30
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
72,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1485/1320
109,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1510/1343
90,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1655/1469
70,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Ciężar [kg]: 0.62
Rozwiń więcej danych
91,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1636/1449
76,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Ciężar [kg]: 0.8
Rozwiń więcej danych
106,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu ROVER 45 zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie ROVER 45 w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie ROVER 45 linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.