24 produktów
Wybierz auto
Nr art: MAX520292
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ATE24517405263
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0381T06030
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0429PHB905
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP501129
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: LPR6T48011
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ABSSL5008
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ABSSL5829
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BOS1987476360
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0403815011111
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0403815011245
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0411851522
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04213005250005
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041819036625
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041819036602
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396LH6473
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0429PHB416
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: LPR6T48012
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SAM6T48011
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SAM6T48012
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Układ hamulcowy samochodu BMW Z4 E89 wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. BMW Z4 E89 wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie BMW Z4 E89 jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie BMW Z4 E89 jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.