5 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 338
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
60,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 388
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
60,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWPHA2052
Długość [mm]: 284
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
37,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWPHD2194
Długość [mm]: 386
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
62,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWPHD2193
Długość [mm]: 386
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
62,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu MAZDA 2 III wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. MAZDA 2 III wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie MAZDA 2 III jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie MAZDA 2 III jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.