Powiadom mnie o dostępności

Przewody hamulcowe i mocowania do SUBARU XV II

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 410

Ciężar [kg]: 0.1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

59,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

59,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 410

Ciężar [kg]: 0.1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

59,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

59,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU XV II

Przewód hamulcowy elastyczny do samochodu SUBARU XV II

Układ hamulcowy samochodu SUBARU XV II wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. SUBARU XV II wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.

Przyczyny usterek elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie SUBARU XV II

Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie SUBARU XV II jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.

SUBARU XV II – objawy zużycia przewodu hamulcowego elastycznego

Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie SUBARU XV II jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.