161 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040119520
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0479108716
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0510520094
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04211006110043
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0381T85028
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0381T85027
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0510520095
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0429PHA341
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040128197
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ABSSL5746X
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0429PHD938
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ABSSL5746
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0429PHD942
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0381T85017
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040133019
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ATE24517001613
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0429PHD941
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040119522
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04211006110053S
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG1161650100
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Układ hamulcowy samochodu VW GOLF IV wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. VW GOLF IV wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie VW GOLF IV jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie VW GOLF IV jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.