51 produktów
Wybierz auto
0510180291
Ciężar [kg]: 0.052
82,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
82,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103620
Ciężar [kg]: 0.04
165,49
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
165,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
033603786304024
Średnica [cal]: 10
Parametr: T55/1
Rozwiń więcej danych
1 147,31
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 147,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV103617
Ciężar [kg]: 0.062
193,17
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
193,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Głębokość opakowania [cm]: 19
88,08
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
88,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.051
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
90,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
90,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103611
Ciężar [kg]: 0.06
140,06
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
140,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103613
Ciężar [kg]: 0.1
133,17
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
133,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103623
Ciężar [kg]: 0.052
189,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
189,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
033603786335024
Średnica [cal]: 10
Parametr: T52/5
Rozwiń więcej danych
750,38
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
750,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ66121549501
47,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
47,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
84,87
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
84,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Urzadzenie wspomagajace siłę hamowania
Rozwiń więcej danych
117,87
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
117,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj zaworu: Zawór zwrotny
145,13
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
145,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE03775055024
Średnica [cal]: 9
Parametr: T52
Rozwiń więcej danych
654,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
654,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [cal]: 10
959,50
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
959,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Urzadzenie wspomagajace siłę hamowania
Rodzaj zaworu: Zawór zwrotny
97,87
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
97,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
125,99
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
125,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj zaworu: Zawór zwrotny
145,13
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
145,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj zaworu: Zawór zwrotny
134,46
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
134,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VW GOLF IV wykorzystuje serwo hamulcowe do zwiększania efektywności układu hamulcowego oraz precyzyjnego kontrolowania siły hamowania. Bez tego podzespołu hamowanie wymagałoby bardzo dużej siły nacisku na pedał hamulca. Awaria serwa hamulcowego w samochodzie VW GOLF IV wymaga natychmiastowej wymiany elementu na nowy – niesprawne serwo sprawia, że hamowanie staje się nieskuteczne, co stwarza znaczne ryzyko kolizji.
Serwo do auta VW GOLF IV jest metalową puszką, wewnątrz której znajduje się membrana – dzieli ona wnętrze serwa na dwie komory. Pierwsza komora jest połączona z układem dolotowym i tworzy się w niej podciśnienie. Auta z silnikami wysokoprężnymi oraz hybrydy wymagają dodatkowego podzespołu – pompy próżniowej – gdyż z uwagi na specyfikę pracy napędu ich układ dolotowy nie generuje stałego podciśnienia. Druga komora jest wyposażona w dwa zawory. Pierwszy zawór łączy ją z komorą podciśnieniową, a drugi z atmosferą zewnętrzną.
W trakcie jazdy zawór z dostępem do atmosfery zewnętrznej pozostaje zamknięty, a zawór pomiędzy komorami jest otwarty. Po naciśnięciu na hamulec pierwszy zawór otwiera się i wpuszcza powietrze z atmosfery, a drugi zamyka się i odcina przepływ powietrza między komorami. W efekcie membrana serwa zaczyna wychylać się z powodu podciśnienia. Stopień przesunięcia membrany serwa jest związany z głębokością wciśnięcia pedału hamulca w samochodzie VW GOLF IV. Membrana jest również połączona z trzpieniem pompy hamulcowej. Dlatego jej ruch wpływa na siłę hamowania i pozwala skutecznie kontrolować ciśnienie płynu hamulcowego w układzie.
Uszkodzone serwo hamulcowe w samochodzie VW GOLF IV sprawia, że pedał hamulca staje się coraz twardszy. Taki sam efekt można uzyskać, naciskając na hamulec przy wyłączonym samochodzie. Jeżeli jednak w trakcie jazdy hamulec stawia coraz większy opór i nie chce opuszczać się tak głęboko, jak wcześniej, to najprawdopodobniej serwo hamulcowe ulega zużyciu.
Gdy tylko da się zauważyć takie zjawisko, należy jak najszybciej przeprowadzić kontrolę układu hamulcowego. Jeżeli okaże się, że doszło do uszkodzenia serwa, należy dokonać jego wymiany. Sprawny układ hamulcowy jest kluczowy dla zachowania bezpieczeństwa jazdy, dlatego nie należy użytkować samochodu VW GOLF IV z niesprawnym serwem.