88 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 260
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
27,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
27,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
11,31
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
11,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 580
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
40,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
40,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia
Ciężar [kg]: 0.007
Rozwiń więcej danych
11,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
11,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 233
Rozmiar klucza: 17/17
Rozwiń więcej danych
41,20
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
41,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 260
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
33,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
33,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 564
Wymiar gwintu: M10x1,5
Rozwiń więcej danych
69,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
69,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]: 256
Rozwiń więcej danych
30,45
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
30,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 575
Średnica 2 [mm]: 10.15
Rozwiń więcej danych
50,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
50,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 530
Rozwiń więcej danych
47,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
47,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 300
Wymiar gwintu: M10x1,5
Rozwiń więcej danych
57,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
57,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 637
Wymiar gwintu: M10x1,5
Rozwiń więcej danych
83,54
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
83,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
62,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
62,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]: 235
28,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
28,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 525
32,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
32,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
26,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
26,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Długość całkowita [mm]: 572
Rozwiń więcej danych
47,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
47,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Długość całkowita [mm]: 257
Rozwiń więcej danych
28,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
28,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 255
Wymiar gwintu: M10x1,5
Rozwiń więcej danych
44,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
44,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 530
27,18
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
27,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu VW GOLF VI wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. VW GOLF VI wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie VW GOLF VI jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie VW GOLF VI jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.