25 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Przy cylindrze głównym
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z esp
Rozwiń więcej danych
546,49
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
546,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
ATE03786078024
Średnica [cal]: 10
Parametr: T52
Rozwiń więcej danych
524,98
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
524,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Trw
Średnica [cal]: 10
304,26
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
304,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
357,78
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
357,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
325,63
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
325,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
ATE03775093024
Średnica [cal]: 9
Parametr: T52/4
Rozwiń więcej danych
308,17
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
308,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Urzadzenie wspomagajace siłę hamowania
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z funkcją start-stop
Rozwiń więcej danych
192,52
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
192,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Średnica [cal]: 10
392,97
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
392,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Trw
Średnica [cal]: 8
386,92
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
386,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [cal]: 9
1 006,50
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
1 006,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [cal]: 9
586,81
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
586,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [cal]: 9
606,55
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
606,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Trw
Średnica [mm]: 274
308,63
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
308,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Trw
Średnica [cal]: 8
356,58
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
356,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
ATE03775062344
Średnica [cal]: 9
Parametr: T52
Rozwiń więcej danych
416,52
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
416,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
ATE03786037344
Średnica [cal]: 10
Parametr: T52
Rozwiń więcej danych
355,77
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
355,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
ATE03785327044
Średnica [cal]: 9
Parametr: T52
Rozwiń więcej danych
703,69
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
703,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [cal]: 9
384,64
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
384,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
ATE03775063344
Średnica [cal]: 9
Parametr: T52/4
Rozwiń więcej danych
473,11
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
473,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
ATE03785326044
Średnica [cal]: 9
Parametr: T52
Rozwiń więcej danych
690,26
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
690,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
PEUGEOT wykorzystuje serwo hamulcowe do zwiększania efektywności układu hamulcowego oraz precyzyjnego kontrolowania siły hamowania. Bez tego podzespołu hamowanie wymagałoby bardzo dużej siły nacisku na pedał hamulca. Awaria serwa hamulcowego w samochodzie PEUGEOT wymaga natychmiastowej wymiany elementu na nowy – niesprawne serwo sprawia, że hamowanie staje się nieskuteczne, co stwarza znaczne ryzyko kolizji.
Serwo do auta PEUGEOT jest metalową puszką, wewnątrz której znajduje się membrana – dzieli ona wnętrze serwa na dwie komory. Pierwsza komora jest połączona z układem dolotowym i tworzy się w niej podciśnienie. Auta z silnikami wysokoprężnymi oraz hybrydy wymagają dodatkowego podzespołu – pompy próżniowej – gdyż z uwagi na specyfikę pracy napędu ich układ dolotowy nie generuje stałego podciśnienia. Druga komora jest wyposażona w dwa zawory. Pierwszy zawór łączy ją z komorą podciśnieniową, a drugi z atmosferą zewnętrzną.
W trakcie jazdy zawór z dostępem do atmosfery zewnętrznej pozostaje zamknięty, a zawór pomiędzy komorami jest otwarty. Po naciśnięciu na hamulec pierwszy zawór otwiera się i wpuszcza powietrze z atmosfery, a drugi zamyka się i odcina przepływ powietrza między komorami. W efekcie membrana serwa zaczyna wychylać się z powodu podciśnienia. Stopień przesunięcia membrany serwa jest związany z głębokością wciśnięcia pedału hamulca w samochodzie PEUGEOT. Membrana jest również połączona z trzpieniem pompy hamulcowej. Dlatego jej ruch wpływa na siłę hamowania i pozwala skutecznie kontrolować ciśnienie płynu hamulcowego w układzie.
Uszkodzone serwo hamulcowe w samochodzie PEUGEOT sprawia, że pedał hamulca staje się coraz twardszy. Taki sam efekt można uzyskać, naciskając na hamulec przy wyłączonym samochodzie. Jeżeli jednak w trakcie jazdy hamulec stawia coraz większy opór i nie chce opuszczać się tak głęboko, jak wcześniej, to najprawdopodobniej serwo hamulcowe ulega zużyciu.
Gdy tylko da się zauważyć takie zjawisko, należy jak najszybciej przeprowadzić kontrolę układu hamulcowego. Jeżeli okaże się, że doszło do uszkodzenia serwa, należy dokonać jego wymiany. Sprawny układ hamulcowy jest kluczowy dla zachowania bezpieczeństwa jazdy, dlatego nie należy użytkować samochodu PEUGEOT z niesprawnym serwem.