8 produktów
Wybierz auto
TEXTPM0004
Długość [mm]: 17
Wymiar gwintu: M8x1,25
Rozwiń więcej danych
19,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET11672K
Dla numeru oe: 7703009271
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
16,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
16,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET11663K
Wymiar gwintu: M8 x 17
25,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
25,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 17
Ciężar [kg]: 0.008
Rozwiń więcej danych
9,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI8105116013
Długość [mm]: 18
Wymiar gwintu: M8x1,25
Rozwiń więcej danych
21,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 20
Wymiar gwintu: M8x1,25
Rozwiń więcej danych
17,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI8105116017
Długość [mm]: 20
Wymiar gwintu: M8x1,25
Rozwiń więcej danych
20,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 17
Wymiar gwintu: M8x1,25
Rozwiń więcej danych
21,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
21,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie RENAULT zastosowany został tarczowy typ układu hamulcowego. Jego elementami są m.in. śruby tarcz hamulcowych, których zadaniem jest mocowanie tarcz do piast koła. Śruby zapewniają stabilne osadzenie tarcz i zapobiegają wnikaniu zabrudzeń pomiędzy nie i powierzchnię piasty.
Wielokrotne odkręcanie i przykręcanie śruby tarczy hamulcowej może skutkować wyrobieniem się jej gwintu. Śruby mogą także korodować, ze względu na zlokalizowanie w miejscu podatnym na wpływ warunków atmosferycznych. Widoczne zużycie gwintu czy ślady korozji są wskazaniem do wymiany śrub tarcz hamulcowych na nowy komplet. Innym przykładem sytuacji, w której rekomendowana jest wymiana śrub są uszkodzenia mechaniczne – np. spowodowane błędami montażowymi.
Odkręcenie śrub tarcz hamulcowych w samochodzie RENAULT nie stanowi większego problemu pod warunkiem posiadania odpowiedniego narzędzia, dopasowanego do kształtu łba śrub. Bardzo ważnym elementem montażu śrub jest zachowanie właściwego, zalecanego przez producenta pojazdu momentu dokręcenia. Zbyt słabe przykręcenie śrub może skutkować występowaniem nadmiernego luzu na tarczy, zbyt mocne z kolei może prowadzić do oberwania się gwintu i osłabienia połączenia pomiędzy tarczą hamulcową a piastą koła.