Powiadom mnie o dostępności

Jarzma zacisku hamulcowego do RENAULT

49 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ograniczenia producenta: TRW
100,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW, Typ tarczy hamulcowej: wentylowany wewnętrznie, parzyste numery artyk...
198,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW
70,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW, Typ tarczy hamulcowej: wentylowany wewnętrznie, parzyste numery artyk...
230,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW
152,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW, parzyste numery artykułów: BDA997
92,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW, parzyste numery artykułów: BDA1096
144,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Wyposażenie pojazdu: do pojazdów z elektronicznym h...
123,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Numer seryjny: HZP-RE-010A
126,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 26, Numer ser...
94,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 10, Numer seryjny: HZT-...
123,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW
126,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW, Kolor: czerwony, parzyste numery artykułów: BDA1089
203,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW
67,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW
210,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW, parzyste numery artykułów: BDA997
92,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
103,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW, parzyste numery artykułów: BDA1219
186,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Numer seryjny: HZT-RE-028A
130,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW, parzyste numery artykułów: BDA998
101,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Jarzmo zacisku w samochodzie RENAULT

W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie RENAULT, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.

RENAULT – objawy zużycia jarzma zacisku hamulcowego

W większości egzemplarzy samochodu RENAULT jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.

Kiedy wymienić jarzmo zacisku w samochodzie RENAULT?

Jeżeli w samochodzie RENAULT dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.