39 produktów
Wybierz auto
YSPYSSP267
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 348
70,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAC610330
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 348
71,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAC610331
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 348
76,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
111,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503810
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
89,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV57SKV139
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
73,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Kolor: Srebrny
Rozwiń więcej danych
61,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHTOBM032
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Jakość: Wp
Rozwiń więcej danych
77,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHTOBM033
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Jakość: Wp
Rozwiń więcej danych
77,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHTOBM034
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Jakość: Wp
Rozwiń więcej danych
79,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
79,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC57761
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 170 / 395
Rozwiń więcej danych
118,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
118,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAC610332
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 320
74,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Kolor: Srebrny
Rozwiń więcej danych
70,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV57SKV140
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
76,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSSP269
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 320
73,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMBSP5016L
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: Bsp-5016r
101,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.145
Rozwiń więcej danych
86,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.145
Rozwiń więcej danych
86,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie BMW X5 F15/F85 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie BMW X5 F15/F85 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.