79 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 0.462
Rozwiń więcej danych
71,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
71,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 0.462
Rozwiń więcej danych
71,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
71,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
105,25
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
105,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
93,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
93,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
93,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
93,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
79,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
79,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
103,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
44,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
44,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
51,44
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
51,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Jakość: Wp
60,70
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
60,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
56,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
56,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
57,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
57,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
46,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
46,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Kolor: Cynk
Rozwiń więcej danych
96,97
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
96,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Kolor: Cynk
Rozwiń więcej danych
96,97
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
96,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Kolor: Cynk
Rozwiń więcej danych
141,99
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
141,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
86,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
86,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
82,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
82,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
110,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
110,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
97,04
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
97,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie CITROËN elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie CITROËN jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.