Powiadom mnie o dostępności

Tarcze kotwiczne do CITROËN C5

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

122,50 zł

Dostawa na poniedziałek, 6 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
122,50 zł

Dostawa na poniedziałek, 6 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
143,80 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
97,75 zł
97,75 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
125,96 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
125,96 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
97,75 zł
97,75 zł

Dostawa na czwartek, 2 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN

Tarcza kotwiczna do samochodu CITROËN C5

Tarcza kotwiczna jest w aucie CITROËN C5 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.

Uszkodzone tarcze kotwiczne w samochodzie CITROËN C5

Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie CITROËN C5 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.

Objawy awarii tarczy kotwicznej w aucie CITROËN C5

O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.